2007-06-08

5 klatek





boże ciało w radwanowie

8 comments:

Anonymous said...

ładne zdjęcia robi twój aparat. ładne..

negatyw said...

1 i 2 ZAJE! 3 też, ale tylko w serii z pozostałymi. Fajnie, że 5 klatek - moja ulubiona formuła. No i boski szeeeeroki kąt! KTo pewnie też wrzuci najwiecej z szerokiego.
A tak w ogóle to widze, ze nie dałaś żadnego z ogniskowej w przedziale 70-200 ;-P

negatyw said...

aparat nie robi zdjęć .... :)

Krzysztof Tomicz said...

Bardzo mi się podoba. Zrobiłaś najlepsze zdjęcia z naszej trójki.

negatyw: okazało się, że u mnie wszystko, oprócz jednego, 70-200, ale tylko dlatego, że wybrałem pewien motyw - mam lepsze zdjęcia z szerokiego :) wrzucę je jutro jako alternatywę do tego, co pokazuję dziś.

Anonymous said...

owszem, aparat robi zdjęcia.

Anonymous said...

tutaj jest przykład, że ładne..

Anonymous said...

2 klata - TOP!

wkr said...

pierwsze, drugie, trzecie - maks ! i czwarte oraz piąte ;)

Agniecha, oko do sytuacji masz niesamowite. zazdroszcze i pozdrawiam.